KLIENDI VAJADUSTE KAARDISTAMINE
Personaliotsingu teenuse poole pöördub ettevõte üldjuhul seetõttu kuna varasemalt on ebaõnnestunult püütud töötajat ise leida või puudub organisatsioonil personaliotsingu jaoks vajalik pädevus. Esimese tegevusena kaardistame kliendi vajadused ning soovid ning seejärel koostame kliendi jaoks personaliotsingu kava.
OTSINGU TEOSTAMINE
Teostame otsinguid sihtrühma eripärast lähtudes. Meie kasuks räägib lai kontaktide võrgustik mis võimaldab on leida kanditaate nii Eestist kui välisriikidest. Kaardistame potentsiaalsed kanditaadid ning lisaks kuulutustele loome aktiivselt kontakte töötajatega, et laiendada lõplikusse valikusse kuuluvate kanditaatide arvu.
VESTLUSED KANDITAATIDEGA
Vestlustele kutsume kindla arvu kõige tugevamaid kanditaate. Vestlused viime läbi näost näkku või Skype vahendusel. Töövestluste käigus tutvustame ka kliendi väärtuspakkumisi ning põhjuseid, miks kandidaat peaks teatud ettevõtte kasuks otsustama. Kõikidele vestlusvooru jõudnud kandidaatidele anname tagasisidet ning hoiame kogu protsessiga kursis.
VALIKU TEGEMINE
Lõplik valik tehakse alati koos teenuse tellinud kliendiga. Lõppvalikus on üldjuhul 2-5 (arv sõltub kliendi soovidest) kanditaati kelle seast tehakse lõplik valik. Vajadusel teostame lisavestluseid või testülesandeid mis aitavad lõpliku otsuse tegemist.
DOKUMENTIDE JA LEPINGUTE VORMISTAMINE
Peale lõpliku valiku tegemist teostame vajalikud dokumentide ja lepingute vormistamised. Korraldame ka välisriigist saabuva töötaja dokumendid ning vajadusel ka transpordi ning aitame majutuse leidmisega ja muud vajalike küsimustega, et töötaja tööle võtmine oleks võimalikult lihtne ja kiire.